sábado, 14 de diciembre de 2013

TERESA DE LISIEUX – 13 de desembre 2013

Estimats fills, jo sóc TERESA DE LISIEUX, jo sóc l'Estrella que porta la Virtut de la Profunditat. Estimats fills avui reunits aquí per acollir la presència del CRIST, no només al vostre costat si no “en” vosaltres.

Durant la meva vida, el meu anhel per l'Amor i la Veritat del CRIST van ser tan grans que van ser suficients per portar-me a descobrir la meva Eternitat. Aquest anhel que sorgia de les profunditats del Cor, de la Innocència i de la Puresa.

Avui el CRIST és entre vosaltres, aquest anhel es veu saciat, es veu reomplert de la presència de l'Amor, de la Plenitud. Així doncs la Rosa, que és símbol del Cor del CRIST és el meu regal per a tots vosaltres.

El camí de la Innocència, la Petita Via, són les que obren la vostra Profunditat. És a partir de la humilitat i la simplicitat que podeu perforar i arribar al més profund de la vostra Essència, al més profund de la vostra Veritat. En alliberant-vos de tot el que té a veure amb la superficialitat de la vida: el semblar, les pretensions, les opinions... això us manté en la superficialitat.

Així doncs i encara que sembli el contrari (recordeu que tot ha estat invertit aquí), és a partir de la vostra Simplicitat, de la Senzillesa, que la Profunditat pot començar a manifestar-se. Un cop les aigües de dalt estan calmes podeu submergir-vos i arribar al bell fons.

Aquesta Profunditat que us porta a experimentar el mateix Misteri de la vostra Veritat, de la Veritat de la Llum i de l'Amor. Prenem uns instants perquè rebeu la meva carícia d'Amor, la Rosa que us entrego al centre del vostre pit.

...Bany d'Amor amb l'Estrella Profunditat...

Acollir el CRIST, en Unitat i en Veritat és avui una Gràcia, i el regal de la vostra Eternitat. Tota la vostra gana serà saciada per la presència del Foc, per la presència de la Revelació en vosaltres. Recordeu que aquest anhel pel CRIST provenint de les profunditats del vostre Cor, pur i innocent, humil i simple, us portarà davant de la vostra Veritat.

Les meves paraules avui us porten ben endins, endinsant-vos en el Misteri de la vostra pròpia Presència, de la vostra Gràcia. Us deixo doncs en presència de l'estimat, del CRIST-REI com jo el vaig sentir durant la meva encarnació. Ell ve a regnar, a fer justícia a dins vostre, a entregar-vos la vostra Eternitat.

Estimats fills tot el meu Amor és amb vosaltres. Confieu en la Petita Via que vosaltres porteu naturalment, espontàniament, entregant la vostra petita persona a la Llum, perquè el Mestre d'Amor pugui actuar i ser Un amb vosaltres. Jo restaré aquí ara també, durant aquest acolliment, per acompanyar-vos en la Gràcia i la Joia d'aquests moments.

Gràcies fills, la meva Rosa queda dins del vostre pit, oloreu la seva fragància. Fins ben aviat.



Transmès per Sijah Sirius del Col·lectiu de l'Un

No hay comentarios:

Publicar un comentario